MARKETING COMMUNICATIONS

Ανήκω κατεξοχήν στους “marketing artists” γιατί όταν “κάνω marketing” βάζω τον άνθρωπο και τις ανθρώπινες σχέσεις στην κορυφή. Με τα χρόνια ανέπτυξα και τις αναλυτικές μου δεξιότητες στο marketing όπως και τη σχέση μου με τους αριθμούς, ώστε σήμερα συνδυάζω αυτά τα δύο που βλέπουμε στον παρακάτω πίνακα:

Ο καλός marketer οφείλει να είναι “πολύ μπροστά”, να βλέπει τη μεγαλύτερη εικόνα, χωρίς να ξεχνά ότι στο επίκεντρο παραμένει -όσα χρόνια και αν περάσουν-  ο άνθρωπος. Όταν κάνω/μιλάω για marketing, επικεντρώνομαι σε αυτά τα σημεία: την ηθική, τις αξίες, τον άνθρωπο.

Ξεκίνησα με το Marketing όταν ψάχνοντας χορηγίες για το Bald Theatre (όλα συνδέονται!) άρχισα να συνομιλώ με τα Τμήματα Marketing διάφορων εταιρειών. Και ήμουν και πολύ τυχερός στα πολύ πρώτα μου βήματα έκλεισα sponsorship από τη SONY HELLAS για την πρώτη μου παραγωγή (1999). Το μόνο μου όπλο τότε το πάθος μου για αυτό που έκανα. Αυτή η σχέση με τους υπεύθυνους marketing των εταιριών συνέχισε για πολλά χρόνια, και στην ουσία πρώτη φορά δούλεψα ως “marketing artist” στην Epxress Pubishing. Ξεκινώντας από το ρόλο του ELT Consultant πολύ γρήγορα βρέθηκα να σχεδιάζω τις παρουσιάσεις των νέων βιβλίων ή των επιστημονικών ομιλιών για συνέδρια και σεμινάρια σε όλα τα μέρη του κόσμου. Μετά από χρόνια βρέθηκα στην AMY Programa, όπου επισήμως με τον τίτλο του Marketing Communications manager άρχισα να δουλεύω με τις εταιρείες του εξωτερικού που αντιπροσωπεύαμε στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα είχα ξεκινήσει ένα δικό μου agency δειλά δειλά για να προσφέρω υπηρεσίες marketing communications στο διαδίκτυο. Ο κύκλος των γνωριμιών με τα χρόνια διευρύνθηκε, όπως και το εύρος των industries που κλήθηκα να ερευνήσω. Έτσι εκτός από το χώρο των εκδόσεων (ELT) και της τεχνολογίας (software, hardware, accessories), βρέθηκα με πρότζεκτ στο Fashion industry, την εκπαίδευση, την εστίαση, τις νομικές υπηρεσίες, τα χρηματιστηριακά, το real estate, του ιατρικού εξοπλισμού, το χώρο της ψυχαγωγίας, του θεάτρου, και του πολιτισμού.

Σήμερα στόχος μου είναι να εμφυσήσω marketing intelligence στους ανθρώπους. Περνάω πολλές ώρες συζητώντας μαζί τους τα προφανή “ποιος είμαι” και “που απευθύνομαι”, κάτι που πάντα τους οδηγεί σε νέες αποκαλύψεις.